ایده کسب درآمد شیرین ، از گهواره

بازاریابی اینترنتی بازدید: 814

در این مقاله آموزشی میخوام ایده ای رو براتون مطرح کنم که اگر به درستی و کامل ازین ایده استفاده کنیم ، شیرینی کسب درآمد رو دقیقا احساس میکنیم ، خوب بریم سراغ ایده گرفتن از گهواره کودکان و ببینیم چطوری میتونه این ایده ، کسب درآمد شیرین رو به ما آموزش بده .

اگر فرزند یکی دو ساله داشته باشین و زمان خواب کودکتون رو داخل گهواره بزارین ، الان دقیقا احساس منو درک میکنین که چی میگم ، داستان زیر رو به آرومی بخونین و  دقیقا تصور کنین :

ساعت از 2 نصف شب گذشته ، همه خوابن ، اتاق تاریکه و فقط یک نور ملایم از آباژور اون طرف اتاق پخش میشه ، همه جا سکوته مطلقه و شما هم غرق در خوابین و دارین خستگی فراوان روز گذشته رو از تن به در میکنین ، ناگهان صدای نق نق کودک شما بلند میشه ، ااااا مممم مامان ، بابایی و.و.....

شما یا خانمتون که سمت گهواره بچه خوابیدین دستتون رو تکون میدین میرسونین به گهواره بچه و همین طور که گیج خواب هستین با انگشت اشاره به صورت عادت و اتومات شروع میکنین بن تکون دادن گهواره ، خودتون هم حالیتون نیست دارین چیکار میکنین و گهواره تکون میخوره ، شما در خواب و بیداری 20 ثانیه ای گهواره رو تکون میدین و کودک شما هم آروم میشه و به خواب عمیقی فرو میره ، انگشت شما گوشه گهواره میفته و شما هم به خواب شیرینی میرین و در دلتون خدا روشکر میکنین که بچه بیدار نشد .

دقیقا تصور کردین ؟ شیرینی این خواب رو احساس کردین ؟

بزارین نقطه مخالف این داستان رو هم براتون بگم تا لذت خواب در این موقع رو بهتر درک کنین ، فرض کنین ، عید نوروز شده و تشریف بردین یک شهر دیگه دیدن اقوام ، و اونجا گهواره ای در کار نیست :

ساعت از 2 نصف شب گذشته ، همه خوابن ، اتاق تاریکه تاریکه و هیچ جا دیده نمیشه ، همه جا ساکته ، ناگهان در اون تاریکی مطلق ، کودک شما تو خواب و بیداری نق نق میکنه ، شما گیج خوابی و چند ثانیه بعد بیدار میشی ، بچه رو بقل میگیری ، تو بقل تکونش میدی ، اما کودک شما هوشیارتر شده و جاش عوض شده وگرمی پتو رو احساس نمیکنه ، میخواد بخوابه ، اما اذیته و راحت نیست ، به جیق میندازه و کل خانواده شما و خانواده میزبان از خواب میپرن ، بچه کوچیک خانواده میزبان هم بیدار میشه ، یکی کودک شما چیق میکشه ، دوتا کودک میزبان شما ، و واویلا و پناه بر خدا ، همه اهل خانه اسیر میشن و ...... دقیقا تصور کنین !

حالا شیرینی خواب داستان اول رو بهتر درک کردین مگه نه ؟

محیط کسب و کار ما و کسب درآمد ما هم میتونه یک جورایی شبیه این دو تا داستان باشه برای درک بهتر موضوع ، اول بهتر توضیح بدم منظور من از شیرینی کسب درآمد چیه و بعد بریم سراغ ایده گرفتن از گهواره کودکان

خود شما اگر درحال حاضر کسب و کاری دارین به دو شکل میتونین درآمد کسب کنین ، یک مدل میتونه این طوری باشه که،  هر روز در محل کارتون استرس داشته باشه ، همه چی قاطی پاطی باشه ، تکلیف دقیق هیچ کدوم از کارمندان شما مشخص نباشه ، مشتریان از بی نظمی مجموعه شما شکایت داشته باشن و شما درآمد کسب کنین ،  اما همش با استرس و جنگ اعصاب و این طوری هیچ لذتی از کسب درآمدتون متوجه نمیشین .

مدل دوم میتونه این طوری باشه که شما وقتی به محل کارتون وارد میشه مثل این بمونه که به یک محل تفریح و خوشگذرانی وارد شدین ، همه چی سرجاشه ، همه کارمندان منظم هستن ودقیقا میدونن باید چیکار کنن و چه مسئولیت هایی دارن ، وقتی یک مشتری مراجعه میکنه از ابتدا تا انتهای مراحل ارائه خدمات به این مشتری کاملا برای پرسنل شما مشخصه و هر کارمند دقیق و عالی وظایف خودش رو برای مشتری انجام میده و مشتری هم با رضایت کامل خدماتش رو دریافت میکنه و خوشحال میره خونه ، در این کسب و کار هم  شما درآمد دارین ، اما از کسب درآمد لذت میبرین .

خوب از گهواره چه ایده ای بگیریم ؟

ما برای خوابیدن کودک  ، وسیله ای اختراع کردیم به نام گهواره ، چند تا تیر و تخته روبه هم چسبوندیم و کودک رو معلق روی هوا نگه داشتیم ، و در صورت نیاز با یک انگشت به هدف خودمون یعنی تکان خوردن کودک میرسیم و این گهواره و انگشت ما یک سیستم نیمه اتومات برای خواب کودک درست کرده ، اگر بخوایم در کسب و کارمون شیرینی کسب درآمد رو بچشیم واز کسب درآمد خودمون لذت ببریم باید ازین سیستم های نیمه اتومات و اتومات برای کسب و کار خودمون اختراع کنیم و ازش استفاده کنیم

بنابراین هر چه سیستم اتومات سازی کارهای داخل محل کسب و کار ما دقیق تر و بهتر عمل کنه ، ما شیرینی بهتری از کسب درآمد خودمون احساس میکنیم ، این اتومات سازی ارائه خدمات به مشتریان ،  باید از ابتدایی ترین مراحل شروع بشه و تا بعد از دریافت خدمات مشتری از کسب و کار ما ادامه داشته باشه تا بشه گفت یک سیستم اتومات سازی کامل در کسب و کار خودمون داریم .

مثلا به شکل زیر :

قبل از جذب مشتری و آشنا نبودن مشتریان با کسب و کار ما باید اتومات سازی بخش جذب مشتری ما فعال شده باشه و بصورت همه روزه عالی و دقیق کار کنه و مشتریان جدید رو به کسب و کار ما معرفی واضافه کنه ، مثلا اگر یک وبسایت عالیه و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو داشته باشیم و در جستجوهایی که مشتریان انجام میدن در صفحه اول گوگل و جز چند گزینه اول باشیم خیلی راحت میتونیم علاقه مندان به کسب و کار خودمون رو از طریق سایتمون جذب کنیم و با اهدا یک هدیه،  مشخصات تماس اونها رو از قبیل شماره موبایل و یا ایمیل دریافت کنیم

علاقه مندان به کسب و کار رو به صورت اتومات به مشتری تبدیل کنیم :

افرادی که در مرحله قبل شماره موبایل و یا ایمیل شون رو دریافت کردیم ، کافیه در یک سیستم اتومات جذب مشتری که از قبل تهیه کردیم وارد کنیم ، مثلا میتونیم با یک سیستم اتومات ارسال پیامک و یا ایمیل به مشتریانی که در مرحله قبل اطلاعات تماسشون رو گرفتیم پیامکها و یا ایمیل هایی ارسال کنیم که : ( اطلاعات بیشتر راجع به کسب و کار ما به مشتری میده و کنجکاویهای مشتری رو پاسخ میده ، دقت بشه مزاحمت برای مشتری ایجاد نکنیم )

 

با اتومات سازی ارسال پیامکها و یا ایمیل ها در مشتری اعتماد ایجاد کنیم ، توان حرفه ای خودمون رو در کسب و کار نشون بدیم ، علاقه ایجاد کنیم ، انگیزه برای ثبت سفارش ایجاد کنیم و در نهایت مشتری بالقوه رو به مشتری بالفعل تبدیل کنیم و مشتری اولین سفارشش رو ثبت کنه

بعد از اولین سفارش مشتری  ، همچنان به صورت حرفه ای و بدون مزاحمت و به  صورت اتومات با وی در تماس باشیم ، و این ارتباط حرفه ای ادامه پیدا کنه تا این مشتری ،  به مشتری وفادار کسب و کار ما تبدیل بشه و ضمن رضایت از خدمات ما افراد جدیدی رو به کسب و کار ما معرفی کنه .

گهواره کسب و کارتون رو اتومات کنین و در هر مرحله از کسب و کار لذت ببرین !

جالبه بدونین که خود شما که دارین این مقاله رو مطالعه میکنین در همین مراحل اتومات سازی کسب و کار ما هستین و داریم از طریق این آموزشهای رایگان  ، توانایی و مهارت خودمون رو برای جذب مشتری به دوستان مثل شما اثبات میکنیم تا در هر زمان در این زمینه نیاز به مشاوره داشتین در خدمت شما باشیم !

خوب شما هم گهواره های کسب و کارتون رو زودتر راه بندازین و اتوماتش کنین دیگه ، از همین امروز شروع کنین .

ارادتمند ، رضا نکوئی ، مدیر وب سایت جذب مشتری

چاپ

مقالات مرتبط